Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr.34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, produsele cumpărate pot fi returnate, fără să fi fost utilizate sau deteriorate, în termen de 14 zile de la primire (mai exact, să ajungă la noi în cel târziu 14 zile de la recepționarea lor de către dumneavoastră), fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Comenzile complete de materiale personalizate cu sigle sau logo-uri sau conținut specific nu pot face obiectul renunțării la achiziție, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului.

Nu pot face obiectul renunțării, conform OUG 34/2014, și următoarele:
1) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

2) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

3) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

4) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
5) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

PoliProd Serv SRL va înapoia contravaloarea produselor în maxim 14 de zile de la data returnării, prin mandat poștal sau transfer bancar. Cheltuielile directe ocazionate de returnare a mărfii (transport marfă și comisioane retur bani) vor fi suportate în totalitate de cumpărător iar returnarea produselor se va face folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor către dvs. (ex.: dacă ați primit produsele prin curier rapid va trebui sa ni le returnați tot prin aceeași firmă de curier rapid).

La returnarea parțială a comenzii la care s-a aplicat o reducere, clientul pierde reducerea pentru întreaga comandă. Clientului i se vor restitui banii pentru prețul produselor returnate minus valoarea reducerii aplicata pentru întreaga comandă. În situația în care la comanda efectuată ați primit și un cadou, acesta va trebui returnat.

Clientul poate solicita returnarea unui produs pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost livrat (fără urme de utilizare etc). Dacă, după analizarea solicitării conform Procedurii de soluționare a reclamațiilor, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Livrarea altui produs decât cel solicitat trebuie semnalata imediat. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de garanțiile legale privind conformitatea produselor. Produsele sunt noi și sunt realizate din materiale originale din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Produsele sunt însoțite de Documentul scris referitor la drepturile conferite prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare, consumatorului cu privire la garanția legala de conformitate a produselor, emis de PoliProd Serv SRL, iar garanțiile prezentate prin acest document nu afectează drepturile ce sunt conferite prin lege consumatorului.

Coletele returnate fără notificare prealabilă (telefonic sau prin email adresat la magazin@poli-prod.ro) nu vor fi acceptate. De asemenea, nu vor fi acceptate pentru returnare nici produsele care prezintă modificări fizice sau semne de utilizare. Înainte de a fi returnate, clientul trebuie sa se asigure ca a ambalat produsele corespunzător pentru a nu suferi daune pe parcursul transportului.

Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor! Nu primim colete cu plata ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către PoliProd Serv SRL.

Returnarea unei comenzi, ținând cont de cele enumerate mai sus se poate face și la adresa fizică a PoliProd Serv SRL.